محل تبلیغات شما

پاسخگویی بیش‌‌ازحد سریع به مشکل مشتری نیز برای او قابل‌قبولنیست. مثلا فرض کنید ۳۰ثانیه پس از دریافت ایمیل مشتری سریعا به او پاسخ داده بشود. چنین وضعی باعث می‌شودکه مشتری به شما شک کند و احساس کند که به مشکل خاص او رسیدگی نشده و تنها جوابیتکراری برای او ارسال شده است.درزمینه‌ی پاسخگویی به مشتری هم باید تعادل را رعایت کنید. نه آ‌ن‌قدر دیر جواببدهید که مشتری خسته و دده بشود و نه آن‌قدر زود که به شنیده و دیده شدن مشکلشاز سوی شما شک کند. با رعایت پرهیز از افراط و تفریط، پاسخگویی را وظیفه‌ی اصلی واولویت خود بدانید.

قدرت پاسخگویی به مخالفت های مشتری

ادب و احترام کارکنان در ارتباط با مشتری

مکالمه تلفنی با مشتری

مشتری ,کند ,پاسخگویی ,رعایت ,مشکل ,بشود ,شک کند ,که به ,شما شک ,برای او ,که مشتری

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

موبو موبایل خورشید زندگی ویزای استرالیا ویــریــــا VIRYA سکوت خاموش خرید ساعت مچی زنانه انجمن آلزایمر خیریه امام جواد (ع) ponycutandauty تحلیل بورس "تیزبین" Christopher's info