تبلیغی که قرار است برای همه ساخته شود، دیگر تبلیغ نیست. برای موفقیت در تبلیغات باید در ابتدای امر، مشخص کنید که برای چه جامعه هدفی میخواهید تبلیغات کنید، چه کسانی را میخواهید ترغیب کنید؟ ایا جامعه هدف شما خانم ها هستند یا آقایون؟ بچه ها هستند یا بزرگترها؟ دانش آموزها هستند یا کارمندها؟ و بسیاری سوال دیگر.
اگر بتوانید بخوبی جامعه هدفتان را مشخص کنید هم میتوانید پیام بهتری تهیه کنید وهم می توانید رسانه مناسبی را برای معرفی تبلیغات خودتان انتخاب کنید. رسانه ای که بیشترین اثربخشی را داشته باشد.
قدرت پاسخگویی به مخالفت های مشتری
تبلیغات ,جامعه ,مشخص ,میخواهید ,ها ,هدف ,هستند یا ,ها هستند ,در تبلیغات ,هدف شما ,مشخص کنید
درباره این سایت