محل تبلیغات شما

هنگام مکالمههمیشه لبخند به لب داشته باشید. حتی در مواقعی که مشتری شکایتی را مطرح می کند. بهیاد داشته باشید مشتری علاقه ای به شنیدن اینکه شما روز بدی را پشت سر گذاشته اید ندارد،او تماس گرفته تا مشکلش را حل کند. از مهارت خود استفاده کرده و لبخند را به لبش آورید.در خلالمکالمه تلفنی که مشتری خود را معرفی می کند، ممکن است نام ثبت شده در سیستم شما بانام اعلام شده توسط او متفاوت باشد( به عنوان مثال نام خود را مخفف بیان کند و یا نامدوم خود را اعلام کند). از سوی دیگر مشتریانی هستند که خود را آقای و یا خانم . معرفی می کنند، مشتریرا به همان نامی بخوانید که خود را معرفی کرده است.پیش ازپایان مکالمه از مشتری خود بپرسید آیا کار دیگری هست که بتوانید برایشان انجام دهید”.این جمله این حس را به مشتری منتقل می کند که اولویت شما ارائه سرویس خوب است و نهصرفا پاسخگویی به تلفن.


قدرت پاسخگویی به مخالفت های مشتری

ادب و احترام کارکنان در ارتباط با مشتری

مکالمه تلفنی با مشتری

مشتری ,کند ,مکالمه ,معرفی ,تلفنی ,کرده ,خود را ,را به ,که مشتری ,را معرفی ,مکالمه تلفنی

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Jennifer's receptions fesceafurri عشق الهی اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری سلام الله علیها سرو ولو هیدرولیکی جامع ترین وبلاگ موسیقی آذری و ترکی leapfcomphifi malbilbdervie دانش پژوهان انجام پروژه‌های دانشجویی برای مهندسی مکانیک