منظورمجموعه قاعدههایی قدرتمند است که مهارتهای ارتباطاتِ بینفردی کارکنان را افزایشدهد و تغییری در روح سازمان ایجاد کند. این قواعد شامل مؤدبانه، خوشایند، و بدونطعنه و تمسخر حرف زدن با همکارانتان است و همچنین خوب رفتار کردن با آنان حداقلبه همان خوبیای که انتظار دارید آنها با مشتریان رفتار کنند. این کارِ شما بهتیم احساس ارزشمندی و اهمیت میدهد که خود اسباب تماس اجتماعی خوشایند در محل کارمیشود. این کار همچنین انگیزهی ارائهی خدمات فوقالعاده را در آنها ایجاد میکندو مشوقشان خواهد بود که در تمام ارتباطاتها با مشتریان، بدون نوسان رفتاریخوشایند داشته باشند و با آنها به روشی صمیمانه، انسانی و طبیعی رفتار کنند. نتیجهینهایی برقراری رابطهای بهتر، با صمیمیت، استحکام و اعتماد بیشتر در پیوندیطولانیتر میان مشتریان با کسبوکار شما خواهد بود.
قدرت پاسخگویی به مخالفت های مشتری
رفتار ,ایجاد ,مشتریان ,کار ,کارکنان ,خوشایند ,خواهد بود ,رفتار کنند ,ارتباطاتها با ,با مشتریان، ,تمام ارتباطاتها
درباره این سایت